Af skickar en till möten bara för att.

Idag har nea varit hos mej och fikat, pratat och kollat pÅ film. Eftersom jag inte kan sova om nÄtterna rÅkade jag somna framfÖr filmen men tur att det var med en vÄn jag kÄnner sÅ mkt som Nea, sÅ det inte var en ny liten stackare hehe.
Imorgon blir det AF mÖte igen eftersom fÖrra mÖtet blev instÄllt nÄr man satt pÅ plats och vÄntade pÅ skiten -.-.
Imorgon blir det ocksÅ ett trask pÅ stan och ett kÄk pÅ nÅtt mumsigt stÄlle tillsammans med min man =). Konstigt hur mkt man kan sakna en mÄnniska Även om man trÄffade fÖr nÅgra dagar sen. Men man blir lite krÄsen med umgÅset tror jag.
Nu ska jag hoppa i duschen sÅ jag slipper upp och hoppa tidigt imorgon, vill ju inte somna pÅ mÖtet om det blir lÅngtrÅkigt hehe.
Peas N' Beans.

Kommentarer
Postat av: Nea

Du kan somna på min axel när du vill ^^

2011-02-05 @ 12:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback