Redo för både jul och nyår nu, bring 'em ON!




Idag blev alla klapparna köpta och nyårsoutfiten finito! UNDERBART! Nu vill jag mest ha en hög nya porriga underkläder sen är jag happyface!

Och imorse när jag vaknade hade jag fått sms från dhl, mina skor var på plats för att hämtas.

Och det hade jag som morot att hitta alla klappar =3

Just love 'em!!!!








Och min nyårsoutfit ska jag få en NAIZare bild på men ofc blir det min JCs och sen kör jag nog på min kornblåa kavaj och en ärmlös skjorta som fick bli i stl giant för att den skulle vara cool och i klänninglängd. Tbh jäkligt snyggt!



(Sneakpeak!)



The skjort!

Ah, lite feta smycken och underkläder till denna outfiten och en flaska vodka så kommer nyåret firas fint! =)       4 av 5 toasters!
Kanoooonkul!

Hade varit 5 av 5 om icajävlet hade mina jäkla tomteskum! Kopior går inte vägen för BeataBjörn serrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback