Som man ska må dagen efter en dubstepvals.




Jag har extrem jäkla nacksmärta efter gårdagen. Det var dubstep HELA kvällen på Deluxe och gissa vem som inte kan stå still?

Kan ju föfan inte ens bara stå och gunga, blir sur på de som gör och bara fyller yta när man själv vill slappna av och släppa loss.
En cunt blev sur när jag råkade stöta till henne, så skulle jag vända mej om och typ excuse:a. Hinner inte vända mej om innan hon vänder en hel jävla öl över mej.
Nog för att jag var svettig och varm men fan. Iskallt och dyblöt! Så fick knäppa upp skjortan och dansa vidare tills jag blev torr och varm igen.
Luktade dock galet mkt öl så hoppade i badkaret när jag kom hem och låg där i nästan 3h. Haha Mysigt =)

Nu har jag det tyst och lungt och faktiskt tråkigt. Hade gärna kunnat tänka mej umgänge ikv, kanske spelkväll elr what ever, suparkväll igen hade ju varit rätt gytt. Sov dock bara dryga 3h idag så trött som fane är jag ='( Måste ladda upp inför ännu en jobbarvecka!
Igår lagade jag btw 600kg risgrynsgröt! Nått för min fina Raisa det där ;DDD

Fan, jag måste bestämma mej nu hur jag ska göra med mitt liv, finns 2 alt och måste välja 1 ='(
Vilket ska jag välja?

FML

...

Btw blir både pepp och rörd av nya björnstammen låten!



Puss så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback