Tomtetorkan är över, allt är bra nu igen.



Kom precis hem från min promenix från ica, kunde inte leva en dag till utan oändligheter av tomteskum. DET GÅR BARA INTE! Idag åt jag upp de sista tomtarna på jobbet också ='(



Köpte även lite mat att ta med till frulle och lunch @work också, lika bra det ;)

Idag kom ÄNTLIGEN(!!!!) mitt paket med E.L.F. prylar HEM (till mej), nästan 2 veckor efter min beställning. Tror de har haft många beställningar, har alltid fått snabb leverans annars.

Men nu är de iaf här! 21 artiklar rikare =3



Gytte!!

Nu måste jag göra mej redo för att sova, tusan! =C Imorn är det iaf helg och dags att ta tag i alkoholen igen!
TomteCOCKtail kanske man kan göra ;) eheheheheheh
MUMS! Hade jag velat slaska med hela helgen iaf =B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback