Om du inte sexkrålsdansar är du antingen för full eller hög!




Jag har haft en knepig helg.

I fredags vandrade jag och min finafisken-vän Erika runt på äventyr samtidigt som alkoholen flög in i våra munnar.
Väl inne på deluxe sög dj:sen men vi dansade som om det vore det skönaste av alla dubsteps. Då kommer en vakt och tar tag hårt i min arm och halvt kastar/drar runt mej (jag var inte FULL utan bara lätt berusad). Vakten kollar i mina ögon och drar mej vidare till ytterliggare 3 vakter som ska kolla i mina ögon. för att kostatera att mina pupiller var extremt stora. Måste varit sjuhelvetes stora om man skulle sett det från dansgolvet!!!
Efter mkt tjabb fick jag gå men då var det typ dags att ställa sig i garderobskön.
Men wtf! Blir sjukt sur, förra veckan fick jag inte köpa öl för att jag dansade fritt och inte sexkrålade. Denna helgen blev jag högförklarad för att jag dansade fritt och inte sexkrålade. Jävligt sur blir jag på sånthär tbh!

...

Och igår hände så mkt skit så jag fick ta till järnskohornet!
Iofs använde jag inte det, men jag hade den redo för slag flera ggr.
Det går till en viss gräns i ens liv när man inte orkar längre. Då blir man genast mycket starkare!
Efter en barndom med blåmärken och ont gick min gräns när mamma fick ett nackgrepp och blev slungad ner mot sängen.
Det gäller att inte visa sig rädd och att visa att man kan ge igen. Att visa sig vara starkast även om ens hand är svag knäcker motståndarna om man spelar rätt.

Tacka vet jag järnskohorn!

Nu vill jag helst fly landet och aldrig komma tillbaka!
Det hade varit skönt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback