Det halvtaskiga förflutna.




Har slagit in en miljon paket idag känns det som.
Ju närmre morgondagen kommer desto mer ångest och skit känner jag inuti mej. Hatar julen och längtar till det är över och alkoholen kan börja flöda istället. Orkar inte med mej och mina tankar atm. Orkar inte heller med vissa människor och vill helst vara med mina fina med en flaska vodka just nu.

...

Kollade iaf bland gamla pics idag.

Hittade bl.a. denna:



Beskriver väl ganska bra med hur jag känner mej atm! Hahaha

Blev iaf sugen på att reDo:a detta temat, så frågade Lisa om vi skulle kolla om vi kunde få låna källaren och tvångströjan. Känner att jag måste göra själva "psycho"-temat mkt bättre för att kunna leva vidare i livet! Hahaha

Nä, men ni fattar. Man vill göra det bättre och inte lämna ett halvtaskigt resultat kvar i historien!


Titta på bilden igen och sen sov så gott! Hahahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback