Önskar att någon dödade sönder posten!




OK, I'm back! Har varit utgångar hela helgen och nu är jag sjuk som fan så har inte kunnat röra mig, men penis i fan så har jag fått jobba ändå! FML.

Fredagens utgång var så mkt fest att jag spydde skum och aldrig kom ut! Hahaha
Delade en flaska tequila med en kompis, drack jelzin + energidryck och innan det rörde jag ner god smörgåstårta med vitt vin. Trodde det var anledningen till mitt skumspy. Men kom senare på att jag tagit en munfull tugga i ett smörpaket (ni vet det smaskiga baksmöret som är fetast i världen dvs inte margarin! hahha=SS=SSSS) borde varit det som skummades!
Men utöver det var det skitkul och vid spyornas mellanrum blev jag och min räddande kompis djupa som gropar! Till sist fick jag natthjälp! hahaha

I lördags var det riiiktigt chill och väldigt mkt för tråigt folk ute =(
Jag var elak mot de fula töntpojkarna som försökte få med oss till efterfest. Hatar folk som har högre självförtroende än vad de förtjänar! De ska sägas till!!
Så ja, jag var elak mot många! =C gillar det inte men som sagt gillar inte för högt självförtroende heller! Det är inte många som gör! Just sayin'!...

I söndags blev jag sjuk som fan, fick jobba dödligt sjuk igår och idag fick jag tacka nej till jobb!
Imorgon är det möte med framtiden! Typ! Jag och min Egzona har stora planer inom yrke och imorgon ska vi få hjälp att komma igång! =D
Får se hur awesome vi blir och när jag kan berätta mer om det =J

Btw:

Dagens hata: POSTEN!!!! Nelly skickade skorna på morgonen efter min beställning. Paketet registrerades samma dag i gbg. NU har en vecka gått och skorna har inte ens registrerats någon annanstan!!!! Trolige har postjäveln slarvat bort mina skor! Skickade reklamation igår. Får jag inte veta mer imon, blir jag pissed och utövar mer drastiska handlingar!!
POSTEN, jag hoppas någon tar livet av dig! FU äckelpost!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback