Saker och ting händer av en anledning.


Detta skulle varit uppe inatt innan sÖmnen erÖvrat mina Ögon, men mobilen ville inte med sig! (datorn Är hos penisen fÖr sista gÅngen! ='C   )
...
Iaf sÅ kom man hem igÅr, trÖtt och jÄvlig efter 10-11hs arbete. Klockan Är nÄstan 8 nÄr jag kommer hem, men ser dÅ att nÅgon skickat ett fint brev till mej med ett budskap om tacksamhet och gos.
Det Är frÅn tidningen NÖjesnytt som jag fotades till fÖr nÅgra mÅnader sedan. SkÖnt ÄndÅ att de inte glÖmt mej och att jag fick ett tack. =)
KÄnns ocksÅ som ett budskap och ett teckan. Robin flyttar ifrÅn mej pÅ lÖrdag och vi pratade om att gÅ pÅ bio ikvÄll, men vi tvekade. Nu kÄnns det nÄstan som om vi mÅste fÖr att det Är Ödet! Jah, jag tror pÅ att saker har sin mening och att framtiden Är fÖrutsatt. GÖr inte ni? =)
Dags fÖr 3:e dagens 11h arbetsdag! FML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback