The night after, the night before.


Ligger i sÄngen och har precis fÅtt liv i Robin med hjÄlp av hans roliga rygg! nÅgra efterlÄngtade svarta juveler hittade jag =3 Älskar att klÄmma!! Heheee
Är fÖrvÅnansvÄrt pigg idag =3 Robin mÅr illa som en gris, men vafan vad fÖrvÄntar man sig nÄr man hittar honom knappt gÅende och skelar som en korv!
PÅvÄg hem trÄffar vi en man som det var jÄvligt synd om, han har en death wish. Hans fru gick bort i brÖstcancer fÖr flera År sen och han har druckit varje dag sedan dess, hans barn hans barn tar socialen hand om. Vi fÖrsÖkte Övertala honom att sluta dricka och ta tag i sitt liv. Jag har festat en gÅng hos honom fÖr lÄngesen men visste inte om detta. Jag undrade bara vad de tÄnkte pÅ nÄr de satt trÄningsmaskiner i deras kÖk.  Jag kÄnner fÖr att leta upp honom ovh fÅ honom pÅ rÄtt tankar och rÄtt ordning i livet. Kan inte sluta tÄnka pÅ honom! Stackarn...
UtÖver det hade vi kul igÅr! Jag och majs Klarade inte att gÅ frÅn en fest (helt nykissade) till Deluxe. SÅ ungefÄr efter hÄlften fick vi sÄtta oss jÄmte en vÄg och kissa. En av mina stÖrsta fobier, fÖr er som inte vet. Men det gick bra! =D
NÄr vi kom till Deluxe Ångrade man sig som fan! Aldrrig sett sÅ lite folk men framÅt stÄngning var det som det brukar vara, folkflÖde x)
NÄr det var folktorka drog jag, Majs och Malin in pÅ toa och skulle kissa. Som vanligt tar vi nÅgra toabilder. Men HA HA pÅ det! Inga bilder blev bra, alla blev suddiga, inte ens nÄr vi skulle vara fula sÅ blev det bra, vi blev Ännu fulare...iaf jag! Kolla sjÄlva! x)
Asroliga att kolla pÅ dock =D hur glad blir man inte av sista bilden egentligen? 8D
Nu ska jag gÖra mej redo fÖr att kÄka glass!!!

Kommentarer
Postat av: Majs

mina härliga bönor! <3

2011-04-09 @ 12:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback