Sol och grill hela påskhelgen.


Omagad, shiet! vad jag har tÄnkt skriva varje dag. Men antingen har dagarna varit fyllda elr sÅ har jag legat och stekt i den underbara svettsolen!
I fredags firades fÖdelsedags mannen, Robin. Det solades, grillades och firades med hans slÄkt.
I lÖrdags blev det solning, grillning och fest. FÖrvÅnande hur skoj det var pÅ det gamla, fattiga stÄllet.
I sÖndags blev det sol, grill och grill igen med helt fina vÄnner hemma hos Erika! Sjukt fin kvÄll!
Och pÅskhelgen avslutades givetvis med grillning och sol, ni har fattat vad jag kÄkat sÖnder mej by now va?! 8D
Idag har jag fÖrsÖkt kÄka nyttigt:
Citronvatten, hallon+blÅbÄr, macka, morot och flingor med blÅbÄrsyoghurt, I SOLEN! SÅ man ska kÄka frullen ;)
Min mobil Är en knÄppis med tagna foton, men till slut sÅ finns dom =)
SÅ Nea, hÄr kommer bilderna frÅn "Det er for vildt"-kvÄllen =)
Inte mycket men ÄndÅ lite Neafisen =)
Nu ska jag kÄka och gÖra mej fin till morgondagens visning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback