Låt jäveltiden börja.




Skjut mej! jag måste sova, imorgon börjar jäveltiden!
Vem fan vill va uppvilad för det?! Jag hade velat vara hemma och sola nu när det är fint väder!
Aja, det kan inte gå mer än åt helvete, och där är jag ju nu så ta sig uppåt borde bara finnas som alternativ, skulle man vilja tycka. Men vem vet, det kanske finns ett djupare helvete?

Aja.
Idag har jag bara försökt att göra ingenting bara för att ladda upp för den kommande jävelperioden.
I lördags vaknade jag upp hemma hos Nea efter att vi varit med om världens sämsta utgång!
50+:arna hör börjat ta över vårt älskade uteställe! Va fan ska man göra med sitt liv nu!?
Nu är det bestämt iaf, vi ska jävla flytta även om vi inte kan!

I fredags var det också en snabbis shopping men jävla vad man kan hitta ändå!
Tur att jag har(/hade) presentkort lite här och var =)



Igår, när man var lite sliten och nysolad blidde det min nya skjorta. Den är egentligen en stor och lång en, så det blev en perfekt knytskjorta =)

Sen blev det äntligen att jag köpte denna toksnygga jumpsuiten!
Ska ta kort när jag har den på mej också, men var för trött i lördags. Den är iaf mkt snyggare på! =B



Usch! Vill inte sova, vill iaf inte vakna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback