Kungligt.


Underbart svettig och pepp men ÄndÅ trÖtt efter en riktigt awesome dag!
Fick trÄffa skÖnt folk, vara i VÄxjÖs awesomeigaste salong nÄstan en hel dag fÖr att sen befinna sig pÅ VÄxjÖs vackraste - Teleborgs slott!
Jag har ny fÄrg i hÅret och jÄkla fina goodiebags!
Jag har blivit kÄr i hÅr/huvudmassage efter att min styler Elias varit kung pÅ det! Lyckans han att fÅ sova i slottets brÖllopssvit!
Troligen fÅr jag trÄffa Elias igen och fÅ avnjuta hans massage! DÅ blir det nog en resa till den stora staden =)
Nu Är jag pÅvÄg hem med en vacker lockig page och jag vill bara pilla pÅ mina nya prylar och kÄra ner mej i mina nya fÄrger!
Synd att lokalvÅrdsutbildningen (snacka om glamour skillnad!! O.o) ska fÖrstÖra morgondagen =(
Men i helhet har dagen varit prima stjÄrt! Bilder kommer!!! Mari (som fixar allt Åt mej) tog mÅnga bilder =3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback