Imagine me naked.




Fan! Jag borde sova O.o Måste ju gå upp tidigt imorgon för att hinna med allt innan jag drar till stan...
Usch! Jäkla klocka! Om man ändå inte levde med den!

Aja har suttit och funderat varför jag har börjat köpa kläder som får min röv att se gigantisk ut. Jag gillar inte stora rövar, vill ha pyttigaste.
Idah köpte jag ju shortsen och innan det har jag tex köpt långkjol och långklänning som verkligen förstorar min röv =( Usch! Men jag tycker ju det är så fint, Får helt enkelt bli rik och fettminska röven!









Nått som är ganska underhållande (så måste visa!) är när jag ska fixa med inställningar på kameran och den tar kort när jag inte är beredd. Då blir det ett kort på mej, fokuserad på vad jag gör, och vanligt vis brukar mina bröst vilja synas på bild aswell.



Blev egentligen fler sånna bilder men denna var tuttvänligast och vill inte scar:a folk för livet ;)

Men vafan ska jag ha på mej imon nu då?!?! Allt nytt jag köpt är ju fan bara till vrålsommaren O.o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback