Fan så svängigt cool jag kommer bli y'all!




Jag har bestämt mej!!
Ska tvinga Nea att bli min master och sen köpa massa prylar så jag kan bli bohemiskt cool och börja måla tavlor! Bara köra på med hjärtat och liksom göra det för mej och som terapi. Dyr hobby men fuckin awesome cool! 8D
Hoppas bara Nea accar mitt erbjudande och att vi går till en loppis och hittar konstnärliga saker (inte bara målarprylar!!! 8D).
Kanske att man ska köra på en snygg bohemisk stil med rufsigt hår med lite målarfärg i? ^^
Mja, ibland kanske!

Men har hittat en asful bild på mej från i torsdags. Egentligen vågar jag inte lägga ut den, för jag skäms. Men ni kommer förstå min nya kladdiga hobby om ni får se kladdiga påfågelsBätibjörn.
Ah, shiit! Ni får se på den bilden nu va, ja bra, bra, jättebra.



Gillade inte riktigt färgkombon, men färgerna irl var snyggare och skönare, glittriga osv =)
Får se när jag får de mer profsigt tagna bilderna kommer upp =)

Nu ska jag väcka min man, gå och borsta tänderna, hoppas på lite motion och sen drömma om min nya hobby =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback