Älskade shopping!


Sitter hemma hos min bror nu efter att jag och Nea har handlat pÅ stan =). Underbar affÄr de har i VxÖ faktiskt 8D en butik som kommer frÅn Danmark med massa prylar! Typ en bra version av Tian-butikerna som fanns fÖrr =3
Ska dit nÅn gÅng snart igen och kÖpa akrylfÄrg osv, hade jÄttefina kÖkssaker, glas osv =3
KÖpte asbra och snygga HÖrlurar fÖr 30:- ska kÖpa i blÅa och rosa med! =an inte sÄga nej till lysiga fÄrger! =3
KÖpte ocksÅ det snygga Ägget dÄr, ynka 20pengar kostade den. JÄvla vÄrt det 8D
VÄskan Är frÅn H&M, kÖpte den fÖr att jag beÖvde en ny vÄska som Är mindre. Min fÖrra gick sÖnder efter fÖr mkt dansande! haha. Hoppas denna hÅller kvÄllen iaf =3
Nu funderar jag pÅ om jag skulle Öppna mej en Öl nÄr jag ska pynta mej fin innan jag drar pÅ fest!
Underbar dag so far!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback