Världens bästa Media Markt!

Denna helgen har Media Markt haft sjukt najsiga erbjudanden varjen timme. Bl.a hade de Nintendo Wii för 999:-, Sodastream för 299:-, Babyliss iCurl 99:-, OBH Nordica Volyme Master 99:- 50" plasma tv 5999:-, 32" plasma 4444:- osv, osv.

Jag slog till på iCurlen och ett 8gb usbminne för 99:-/st i lördags och idag åkte min bror med bud om Volyme Mastern ;>




Och jag som håller på att förbereda mig inför en kommande flytt ville köpa dammsugare, stekpannor och en tv. Antar att jag får vänta lite till med det. Men en plasma tv vill jag då ändå inte ha eftersom de är kända för att bilden kan brännas fast vid för långt gången stillbild.
Så i grund och botten är jag nöjd med mina köp =)
Har dock inte provat iCurlen än men hoppas i livet att den är lika awesome som man har hört och som man har läst om den!

Håll tummar och tår!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback