Italian parliament next?

Jag kan sammanfatta min gårkväll med: Glada ansikten, viljan att dricka tills man spyr (fast den som inte ville spy spydde, ingen annan XD), äckligt vin som blev spetsat, Nea och Beata som var överpeppade och tokiga, toa spex, Kafé Deluxe, top model?, future to be in the italian parliament, 23år för en dag, en tysk trummis från italien, flörtande tyska brudar i underkläder (som visade sig vara del i bandet), Kamikaze Queens (bandet), chips och makaroner med ost och fotvärk!

EN skön kväll! =3































Nu ska jag hoppa i säng och sova ruset! Imorgon ska jag upp tidigt och dra iväg till Robin och se om han är mysig =)

Peace!

Kommentarer
Postat av: Nea

Måste göras om snarast!!! wiiiiiiiiii

2010-09-12 @ 23:34:51
Postat av: Beata

INDEED NEA!!!



Då fullföljer vi vårt mål!! =D

2010-09-12 @ 23:43:10
URL: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/
Postat av: Hedvig

Helt awsome kväll!! Håller med nea, det måste bli en repris!!!!

2010-09-13 @ 08:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback