Ut och lära att kissa.

Idag har jag faktiskt inte orkat vara produktiv. Har varit slö och tagit mej power nap i eftermiddags faktiskt. Var länge sen så inatt blir det nog ännu svårare att somna =/.

Idag var bror och hans kompisar här för att kolla på puppisarna. Nu är det ganska fullt upp med dom. Rusar mer än innan, kissar och bajsar mer än innan så nu när vi börjat utekissa dom är det väldigt mkt spring in och ut. Men dom är så söta när dom springer runt på gräset och man ser vilket ävetyr dom tycker att det är =).

Men ibland vill man bara sitta och gotta sig jämte Bäti i solen =3...




Sen blir man ju trött efter ett äventyr =)




Jag har å andra sidan fått sommarens alla myggbett på bara 2 dagar. Dvs alla jag borde fått i somras på 2 dagar -.-. Myggorna finns ju i gräset och jag har suttit mkt i gräset >=(. Ett helvete med allt kli!

Nu ska jag ut och kissa puppis igen sen skarom få i sig mat. Jag väntar på att mina mariekex ska bli inköpta =3.

Peace!


Kommentarer
Postat av: nea

så söta de är!

2010-09-06 @ 20:30:38
Postat av: Carolina

Gud vad söta valpar.Men vad jobb man har med massa valpar.Har föddigt upp 2 kullar och aldrig mer vart helt dö.

2010-09-06 @ 21:39:06
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Postat av: becca

Åh gud va söta!

Har också terrier, fast i större variant ;)

Ha det bäst!

2010-09-07 @ 19:23:49
URL: http://amandaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback