Tack för er hjälp!

Hur sjukt coolt var inte detta!?
Har varit lite slö och undvikit datorn sedan mitt senaste inlägg och nu nä jag loggade in på facebook ser jag att Lisa skrivit med stora bokstäver att jag var på blogg.se's framsida. QUE?! Seriöst!? var mina första tankar. Och när jag tog mig en titt så fanns jag där bara ett skroll ner!



Kunde aldrig tänka mig att ett avreagernings inlägg kunde komma så pass långt.
Men jag kunde inte varit gladare! Alla fina pepp kommentarerna var verkligen sjukt bra och jag tackar så mkt för att ni tagit er tid att vilja just peppa och hjälpa mig =)




Jag ska ta lärdom av era kommentarer och för er som har samma problem är det ett hett tips att läsa kommentarerna ni också! =)

Det BETYDER som sagt!

Tack än en gång!

Ni är värda all kärlek med stora bokstäver!

(Nu ska jag göra kvällsträningen sen hoppa i säng med min man =>)

KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: Lisa Blomkvist

sv: Ja, en riktig kärlek därdu ;)

2010-09-07 @ 17:12:13
URL: http://geekindisguise.blogg.se/
Postat av: Rebecca

svar: tack så jättemycket :D

2010-09-07 @ 17:26:56
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback