En julklapp som ska ge livsharmoni.

Idag har jag mått lite halvsämst, inte varit spec sugen på att öppna munnen och tugga mat. Så det blev det inte mkt av heller. Vet inte om det är för att jag känner mej tjockare än vanligt elr vad. Svårt att tyda denna gången...
Tycker det är sjukt jobbigt nu för tiden att hysch schyscha om att man har lite ätsvårigheter. Ja so, har vi inte alla nått problem i skallen kanske?!

Förr var det verkligen galet så tyst jag var om det. Kändes dock inte lika tydligt för mej då som det är nu även om det var mkt värre förr. Jag vet att jag har problem men kan inte bli av med att.
Kan säga att jag till slut blev tvingad att gå till världens sämsta BUP för 2,5-2 år sedan. Jag menar världens sämsta BUP då med, fick påhopp om att jag var dum i huvudet, emo och allt vad det heter. Hon som kallade mej emo sa också att hon inte visste vad det var, lol...

Aja, tänkte kolla med er (åh så fler) läsare om ni har några bra mage, rumpa, lår, höftfett-övningar att erbjuda. Några effektiva jävlar vill jag ha! haha ^^. Känner att just höftfett,rumpa och lår är viktigast, magen är ganska ok =) SNÄLLA GE TIPS! =)

Idag känner jag mej fast besluten om att ge mej själv en awesome julklapp i år.
Nämligen min efterlängtade tatuering!



Sökte och hittade faktiskt tatueringar, faktiskt och faktiskt (höhöö). Vill iaf ha min liknande den till vänster fast vänd åt andra hållet och lite mer in på armen. Lite fundersam hur det kommer bli med texten eftersom mina handleder är ganska smala och man vill ju inte ha för liten text.
Count Your Blessings kommer (enligt mej) ifrån mitt favoritbands (BMTH) första "riktiga" skiva. Man ska tänka på vad man har och vara nöjd med det, ta hand om det och inte tråna så mkt efter allt annat. Viktigt att tänka på varje dag i livet!

Blir till att köpa julklappar så tidigt jag kan i år då så man väl har råd! Haha

Nu blir det naptime!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback