Sockerdiet:a snart kanske?

Jag tror jag verkligen har varit i köket och donat i stort sätt hela dagen...

Till middag blidde det Tortillapizza men sjukt mkt gott på. Var dock för hungrig för att ta ett kort ;<

Men min marängighet blev en Pavlova tårta. Och marängen var SJUKT perfekt, helt tokigt så god, knaprig och seg var den! Mmm, så har jag över till imorgon med =3



Förstår inte, socker är min värsta fiende men också min bästa vän, skit med! -.- hahaa.

Förutom ansiktsmasken jag la tidigare idag har jag nu även prövat att ha i Head And Shoulders schampo i håret i flera timmar (d.v.s. att jag ska sova med att i). Detta ska tydligen vara (enligt vad jag läst på nått forum) en bra hemmakur om man tycker att ens färg är för mörk. Min är nästan svart och det blir mörkare och mörkare för varje färgning och mitt hår blir då i fyra nyanser av brunt (hahaa). Det är iaf värt att prova några ggr, jag förlorar ju inget på att så ;>.

Nej men tjenis om jag ska försöka satsa på "tidigt" sov inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback