Min finfina helg äro över...BUHUU

Nu är jag tillbaka efter en helgs kalasande och stormys. Ska träffa Issaplutt sista gången på 7 månader på torsdag och då blir det nog sorgligt! Kändes tungt att säga hej då till mina fina fiskar i lördags men det är ju inte så att jag aldrig kommer få träffa dom igen, och så får man nog tänka. Blir iofs troligen lite hejdå kramar på söndag då jag och Robin funderar på att vinka av dom vid tåget =).

Yes, det har varit fint och nu väntar vi på att Issas kamera ska transporteras hem så vi kan få några bilder! Hon glömde sin kamera och jag är själv dålig på att ta kort under event!

.........

Glömt att visa mina (nu 2 veckors gamla) skor (säger ju att jag är dålig!).
Jag gillar dom men de passar nog på mindre fötter, Inga mirakelskor här inte!...
Nu luktar dom dock sjukt mkt öl och har djupa gropar i sulan från fasttrampat glas eftersom folk ute inte är spec stadiga på handen när de ä ute. Själv vill jag inte låta nån dricka gå till spillo, jag håller i hårt om glasen mina! ^^


.........

Tänkte lägga ut några ynka bilder från i fredags iaf. Tro det elr ej, men från MIN KAMERA! Haha.








Litet internskämt... Hemma hos Nea hamnar alla på hennes toa samtidigt med kameror i högsta hugg. ALLTID!




Nu får jag sluta fläska och bli nyttig, kanske försöka vända rätt på dygnet?

...

Troligen inte idag heller! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback