Äntligen fri från illamåendet!

SHIT! Nu såhär 2 dagar efter lördagen och jag har precis blivit av med min bakfylla. Tycker inte jag drack farligt alls men jag blandade mkt och det är ju crapaccino! =/

Jag och Tina blev ensamma, så det första vi skulle göra var att kolla in Växjös "hor-område" för att kolla in vad det är för brudar. När vi kom dit var det ingen jävel där...



Det visade sig oturligt nog vara renovering och make over på vägen ist =(.

Då beslöt vi oss för att väcka Nea i liv så hon ville följa med ut. Vi försökte kasta saker upp mot fönstret men missade, så vi ringde istället. Tro fan hon inte var hemma heller. Så vi tog kort på vår längdskillnad XD.



Så Tina och jag drog ut själva, på Sports var bara gamla gubbar. Vi drog, bestämde oss för en donkenpaj, träffade nårra klasskompisar, följde med till Lagerlunden. Som vanligt när man är där kände man sig sjukt misfit (det är ett snobbställe! Alla kollar snett på en) Sen drog vi faktiskt till donken och käkade paj. Träffade nån korv som jag inte kommer ihåg namnet på.

När vi skulle dra vidare kom Robin helt ensam, hade blivit utslängd. Men vi bestämde oss ändå att dra till samma ställe. På vägen blev vi stannade och uppbjudna till en liten minifest. Sköna grabbar som bjöd på sprit, vad mer kan jag säga? =)

Sen blev vi utslängda när jag sa att jag och Robin var tsm, litet lmao på det ^^


Sen blev jag cepe och började bråka och fick fler folk involverade än vad som behövdes. Saker ska man hålla för de det gäller men när jag dricker säger jag det jag tänker på och tänker inte på situationen. I SUCK =( Mår dåligt över det även om det löste sig...

Igår kunde jag inte skriva i bloggen, var spyillamående hela dagen, hela vägen in en bit på denna dagen t.o.m. =(. Blev dock ingen spya för min del!

Idag har jag varit duktig och sökt mer jobb =) Nu ska jag också lära mej körkortsteori!

Förflyttar mej nog till sängen först ^^.


Kommentarer
Postat av: djustd

Hej! Kikar in o tänkte att jag kan skriva nåt då oxå =) Ha det fint, kram!

2010-10-19 @ 00:07:26
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback