Nervositet= Snabbare dagar!...?

Shit!
Dagarna springer förbi, kunde varit längre så jag kunde gosat på min finemang lite till och för att hålla fredag på avstånd lite till...
Pirrar i magen när jag tänker på vad som komma skall. Måste förbereda mej så mkt som möjligt, mest mentalt. Dock händer allt som inte får hända just nu och jag hittar inga lösningar till dessa problem. Så här det brukar bli når något viktigt väntar bakom hörnet.
Åh! Känner starkt för att ha min man vid mej 24/7! Då kan man få pussar så fort man vill/behöver dom. Men eftersom jag inte får som jag vill så ska jag nog släcka ner och ta mej ett sov. Vill helst inte sova, för när man vaknar börjar det om på nytt. Morgonträning, ut och gå, nyttig frulle och blablabla. Bara jag som vill köpa nån annan till att göra det åt en? Givetvis att man själv får allt den goa nyttighets snygglooken. ^^

På onsdag är det dags att dra till AF igen, skriva lapp och 2 veckor senare inkassera 3000:-. =D Kommer bli en kul jul, hehe. Neh, men de flesta pengarna ska jag spara. Ska försöka ha råd med en tripp till Paris och träffa min jäkligt saknade Raisenhafen! Och så är Robanjo och jag sugna på att unna oss några dagar i London =). Får se om drömmarna kan slå in. Nu ska jag iaf fortsätta drömma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback