Tårar som bildas...

Okeeej, så jag sitter här med lite tårar i ögonen för nu börjar det svida och krampa i hjärtat mer än vanligt. Inte för att min dröm är wrecked om jag inte slaskigt söker mej vidare, vilket inte känns spec awesome MEN för att jag saknar min bästa vän så mkt.

När jag rensade här om dagen hittade jag en bild som jag och Majs donat ihop i paint för att lilla korvenhafen fyllde som vi skrev det "18-1". Jag har tidigare försökt att låta bli att tänka på att men nu går det bara inte, min bästaste vän är i fückin' Paris och jag har inte fått träffa henne elr hennes sköna personlighet med sköna kommentarer på ett fucking halvår!!

Givetvis är det min Raisenstein jag snackar om!



Gamla fina Raisenstein. Through thick and thin<3

(måste även ge en tanke åt mitt skrikigt slitna och eehh, orange:a hår wtf up with that ='< ??...)

Tänkte iaf bara säga att jag saknar dej min fina vän!


....


Hade f.ö en mycket fin och dyr dag med min andra bästa vän och min (o)äkta hälft! Tur att jag nårra bästa vänner kvar i gamla urstaden VXÖ =')


Kommentarer
Postat av: Beata

Raisenstein vad säger du om vi gör nån sån här tatuering elr liknande när du kommer hem???

http://oi54.tinypic.com/23kq68m.jpg =D



<3

2010-11-26 @ 02:14:32
URL: http://diamondsarentforevercunt.blogg.se/
Postat av: Raisa

jaaaah jag har med sett den !!!! ska vi gora nogon son tatuering:D jag ar lett po! for fin vennskap<3 o jag saknas dig massor. om du kan komma hit o helsa po nongong skulle det vara awesome! festa i paris avec moi<3

2010-11-26 @ 10:45:34
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback