2:a resan till Gekås under 1 månad.

Nu har jag varit hemma ett tag och gosat in mej i min nya flanellskjorta =).
Har varit en riktigt fin helg måste jag säga. Var ju en riktigt skitlång dag i fredags och fick då ingen dom från mitt viktiga möte utan måste vänta och vänta på ett jäkla svar. INTE OK...

Var i Ullared fram till stängning, kom till Robin vid 23 tiden, var oroväckande pigg så det blev en myskväll =). I lördags var det ännu mer mys, godis och tjockerier. Kollade på "skitbraiga" Toy Story 3 som jag rekomenderar starkt att alla ni ska se den. Jag har bestämt mej för att köpa alla 3 minsann =).

Idag var en mysig dag med Robins släkt, god mat, livliga diskussioner och en spöksmygande trollunge.

Nu ä jag så trött att jag tror att jag svimmar men först tänkte jag dela med mej av mina (faktiskt, nöjda) köp från Gekås nr 2 på 1(även det första) bidrag(et)!! Nu är jag troligen luspank, men nästa vecka är pengarna planerade på kontot igen =>.


Fyllde på förrådet ;> Nån jäkla snorunge kollade ner i min korg och sa; Här gillar man Bobby. And I was all like; Hey, I'll kick you' bloody arse  littl' mán!


Har haft en sjukt jobbig period då min hy måste adjusta till vinte och kyla = torr smulig och lätt irriterad hud. Då köpte jag räddarna i nöden.


Nya leggings och en Nivea mascara prövning. Synd att Gekås inte har L'oréal!


2 Nya lila nagelack och 1 stärkande, kunde heller inte motstå nya nagel"smycken" =3.


Hade jag haft mer pengar skulle jag köpt mer pyntprylar. Fanns enomt mkt grejer jag ville ha. Får se till att skaffa bättre inkomst och en ny lya bara -.-


Ridbralleliknande leggings. Skön mocka grej vid knäna som man måste "klappa" på hela tiden ^^


Ny skjorta, Robin tyckte jag skulle skaffa likadan som han för att den är galet snygg. + väldigt mkt hjälpmedel när man saknar sin lilla korv. Ska tvinga honom att lukta av sig på den när han är den i närhet =B.


Mina senaste köp som jag är tokigt nöjd med =) Armygröna tröjan är från Gekås, farfars tröjan är från H&M (fler tänker jag köpa!) och min nya, stora, fina nya klocka =)

Tänk om man ändå vore miljonär... Jag tänker drömma vidare på det ämnet nu i min sömn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback