(Inparantes)

Idag har jag haft en fin dag. Fick pussa på min filur och säkrade mitt bidrag jag får om 2 veckor. Jag fick käka donkenpaj, gå runt i butiker, köpte en ny klocka jag suktat över läänge men inte haft pengar till. Så jag är glad=)


Dubbelt så stor som min handled typ XD. (Men, brunt är fiiint!)

Jag fick promenera till mej över 11000 steg och (det som egentligen var dumt gjort av mej var att) jag fick frossa i mina efterlängtatde (bästa med julen!!!) Tomteskum (+ kexchoklad! =$). Så spelade inte så mkt roll att jag varit duktig idag för jag åt som en riktig stygging!

Imorgon ska man fira papa och då blir det onyttig marängtårta! Så ska under resten av dagen vara nyttig och träna. Ska få specialar träningsövningar imorgon också som jag ser fram emot!

(SHIT! Fredag är snart här!!! Det pirrar i min mage så det inte är klokt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback