Minnen väcks av rensning.

Svårt att tro det men idag har jag varit nyttig. Kör med mina sena fruktsallad frullissar varje dag (hade inte hjärta att ljuga och skriva morgon därav ordvalet DAG). Idag satte jag mej med en enorm hög med mattidningar, kollade igenom dem och rev ut recepten jag måste prova. Blev dock en sjufans hög och egentligen ingenstans att förvara dem. Men löste det för en kort stund =) Blev även nu på kvällen (när jag äntligen hittade flyttlådorna) rensning och nerpackning, blev en överfylld Gekåskasse med bara tidningar och papper som ska slängas, behöver också slänga massa prylar och skapa yta och plats för förvaring. Men en Ikea tripp blir det snart och jag har stora planer om en förändring =).

Men mitt i stöket hittade jag massa nedskriva citat och mysigheter från tiden med klassen. Blev lite sådär sentimental av att kolla på dem och har nu bestämt att jag ska rama in och dona till några av dem =) Måste bara ha grejer till att (Ikea bl.a. ^^)

Hittade ett fint gammalt "beundrar"-brev som "någon" hade tejpat på mitt skåp i eeh, ettan elr tvåan (krångligt att minnas -.-)




Tänker minsann tvinga mina vänner till en träff snart igen, sjukt hemskt att inte träffas så ofta som man vill...

Imorgon blir det att vara nyttig då med, börja med grundstädningen nu till ju (Yes, I know kill me plz! Städa är det värsta som finns ='(...) men kan inte sätta upp julpynt och krafs innan städningen är done. Måste verkligen till Ikea inom kort så julstädning/-pyntningen blir fin och värd min städsmärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback