Cookies N' Cockaccino.

Idag fick jag åka hem tidigare än tidigast från mannen min, men hellre det än att behöva lämna igår.
En fin helg, en väldigt tjock en och den fortsatte när jag kom hem...

Blev nämligen så att när jag sovit ut (tog skit lång tid att somna för att mina skinkor var iskalla =<...) och väckt till mej så bakade jag cookies. Gottegott for real men inte så jävla smart eftersom jag vill loosa nårra KG:n =/. Vädret har sugit cockaccino idag så har faktiskt skitit i att motionera, dålig excuse men dåligt väder och jag funkar riktigt dåligt tsm =(. Har nämligen inte råd med kläder efter väder O.o...

Får hoppas vädret är på min sida resten av veckan =) Måste säga att jag troligen är största fjanten there is men så fort man lämnar den man älskar så saknar man den/honom. Längtar tills vi träffas igen på torsdag och ska raida hela stan, höhö (med våra bidrag med, funkar ju awesome!) ;> Får hoppas vi hunnit få bidraget tills dess, annars ligger jag in deep shit. Hade ju tänkt börja köpa julklappar och grejer. Har en födelsedagsbror som fyller på tisdag, vet inte ett skit vad jag ska ge honom =(. Men jag och min bror har troligen löst mamma och pappas julklapp =) Om det blir som vi tänkt oss (dvs perfekt) så ska vi köpa en köksmaskin aka Assistent aka alltiallo. Det blir en dyr mojäng men den senaste har pajat och ah brist på andra idéer liksom. Känns skönt att redan ha en clue om vad några ska få, nu är det bara en jäkla massa folk kvar -.-...

Jag säger ju det, det bästa med julen är tomteskum (...och andra julgodisar =3)...

Men tänkte dela med mej av cookie-receptet =)
Hoppas jag inte är lika analfabetisk (anal fabetisk ...Låter som ett rövdjur, höhö) denna gången! ;>





Nu måste jag kämpa mej ner till sängs, är egentligen skittrött men ni vet man hålls kvar, vaken, ändå -.-...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback