Kom och sälj! Kom och sälj!

Jag känner mej som en anal för att jag blivit så slapp på att skriva, dock pluggar jag ju hela dagarna och det är prio 1 nu i några veckor till.

Ikväll blir det en sjukt tråkig dag för mej, ska städa sönder mej, göra några efterrätten. För imorgon ska min hora till syster konfirmera sig. Men det blir iaf smörgåstårta och god efterätt och tid med släkten så det är väl ganska fint. Men hatar dock att sitta i en bloody kyrka! =S

Sen räknar jag med att få mysa med världens finaste=) Har tryckt en till tröja till honom som jag vill trycka på honom ^^. Ska nog göra en till mej med för att det blev så awesome! =) Men kan inte visa er det nu eftersom att då kommer korvenmannen se den innan han får se den irl =/.

Ikväll ska även sökas nya jobb minsann, och god damn nu måste jag fan få något!

Nu ska jag tillbaka till den sugigt analiga städningen >=(

OH! Just det, ingen som vill sälja ett Nintendo Wii till billiga pengar elr vet någon som gör? Jag och Robbin vill ha på bumsimangen! =)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback