Antingen inga bollar eller alla på en gång i luften!

Shit i hela friden!

Jag har typ inte skrivit på en jäkla vecka!
Känner mej anal som en boll. Men Jag har inte haft mkt ledig tid, skolan tar kol på mej in i det sista.
Pluggat konstant matte den senaste veckan, hade prov idag. Gick inget bra alls, som en analboll när vi ändå fick det uttrycket uppskrivet på bloggen min ^^. Tydligen ska man redan ha fått svar men inte fan vågar jag kolla. Har en major äcklig klump i magen, inget bajs i tarmen inte utan oro, ångest...

Aja, problem, problem sånt man sitter på toan i evigheter för. Höhö...

Helgen spenderades som vanligt med min älskade favorit kärlek=). Pluggade en massa och rörde på oss. Inget slappelimys här inte, fast joo det hanns med också =3 Annars hade jag nog inte kunna åka därifrån. Lite sådär kärligt gay är jag (gay=glad! ^^).

Sitter f.ö med skolarbeten igen, gjort sedan jag kom hem vid 1 typ O.o. Nu handlar det om ett långt jäkla tal i engelska, om plastikkirurgi. 10 jäkla minuter ska jag stå där uppe. Kommer kissa på mej!! =SSS
Men ska ha power point som stöd i livet (under talet).=)

Kom på mitt i mitt plastiktal att jag skulle vilja se ut som Megan Fox. Snygg som den snyggaste i världen!



Men så ser jag bara ut som en liten bajskorv som inte går att spola ner, irriterande -.-.



Läskigt och inget kul alls, men en kul grej har ändå hänt idag =) Men det är vi tysta om ^^.

Imorgon efter talet blir det en snabb fotografering med Lisafisen =). Vi börjar även smida planer till framtida fotograferingar =3. Fick nu nnu en awesome idé! =D

Jag ska inte sova på lääänge, med mitt jäkla tal och mina nerver O.o.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback