Tiden är knapp...

Trött som en boll ska jag nu gå och plugga. Sista föreställningen imorgon, ska bli riktigt jäkla skönt!

Har aldrig i mitt liv känt mej såhär förnedrad och ovärd i mitt liv, känns som om jag är en slav. Blir det ingen möda för arbetet förutom en muttafacking jävla glass blir jag jävligt pissed och tänker skrika på dom! Synd att inte Raisa kommer vara där och flamma upp i lågor med mej =(. 

Jag skiter faktiskt i om dom kommer hata mej elr inte, jag förtjänar mer än deras skit!

Aja, pissed får man vara...

Idag har jag också tryckt en massa massa! Dock inte klar, nexta vecka ska jag vara det yes,yes. Längtar som en bönakorv!

Imorgon blir det nog min SNES t-shirt jag tryckt iaf =). Den är fin den med^^.

Här är en ful liten bild på den iaf =).



Notetoself:
  • Inga mer kort när jag druckit.
  • Köp bättre kamera.
Imorgon ska jag köpa hår och avfärgning. Till helgen blir jag troligen brun yes =). Elr så blir jag bara bald och äcklig till balen ;> WOhoo! Jag hatar mitt hår!!!!  Ångrar ju ganska mkt att jag förstör det så jäkla mkt, inga mera dubbelfärgningar i håret och aldrig mera blondt säger jag. Jag vill bara ha tillbaka mitt tjocka friska hår ='(.



Nu ska jag stryka den och sen som sagt, plugga korvenhafen av mej! =(

Jag vill pussas >=(

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback