Rullar på som om hela familjen hade diarée.

Shit!

Blir arg på mig själv att jag inte haft tid att skriva i bloggiloggen. Har helt, verkligen, haft skit mycket i skolan. Gjorde ett fett jävla projektsarbete med rapport och allt på en dag, som andra då tar några dagar på sig. Och till ingen nytta. Läraren är verkligen cepe och förskönar sig själv när det är hon som varit delaktig till det dåliga resultatet. Sen har det varit jäkla mycket annat. I helgen har jag bara gjort min balklänning. Nu är det bara upplägget kvar, SKÖNT!
Den blir faktiskt ganska fin men jag ser jävligt tjock ut i den, ska försöka få in bilder imorgon.

Har även pillat med löshåret idag, det blev riktigt bra, sen klippte jag mej... INTE BRA! Fattar inte hur jag kunde låta min mama klippa det =S Har aldrig blivit nöjd med något hon klippt innan på mig. Så nu är det kort och fult som fan! + att det passar inte så bra in med löshåret. Får försöka få det att växa fort som en jävel till torsdag! Eller komma på en lösning, men vet inte hur =S.

Men ska försöka få in bilder imorgon med på detta. Imorgon ska jag även på stan, leta skor, överdel, smink, klänningar och accessoarer. Kommer bli JÄVLIGT DYRT! =S

Just jah! Vi har ju hunnit med en pubrunda också, inte lika kul som jag väntdade men ok. Dock glömde jag kameran så får vänta på PICS från andra.

Nu ska jag fila + måla naglar och gråta över mitt korta fula hår ='(

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback