Nu börjar det roliga.

Just jah!

(aah, jo, jag suger på att plugga. Får sitta uppe hela natten...Kommer ändå inte kunna sova gott utan min kärlek...)

Det visade sig att studenten närmar sig! Ligger precis runt hörnet, nästa vecka är balen. Min klänning är inte klar än, jag har inga balskor och ingen spetsöverdel >=(. YES, allt suger med planeringen atm. MEn måste bli klar med klänningenndenna veckan iaf, även om det blir i slutet av veckan.

Men det var inte den infon jag ville visa att studenten är nära...

Idag hämtade vi ut pubrundetröjan och bandet som ska visa att vi betalat för skiten.





Tog tröjan i Small men ändå är den fan stor och inte på ett bra vis-.-. Tråkigt att vår grupp fick gul t-shirt och inte typ turkos som visar sig vara finaste färgen in da världen! LOggan var också jääääÄVLIGT tråkig! Ett jävla ölglas och nått skit skrivet på latin som ändå ingen vet vad det betyder >=C. NEJ, jag är lite besviken på folks kreativitet. Aja, på torsdag ska jag klippa och sy i t-shirten, ska även få mitt folk att kladda på den så den blir fin ;>.

Nu vill jag bara bli av med alla skolarbeten bara sen är skolan cool ^^.

Fridens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback