Lyssnar på något ovanligt.

Jisses!
Aldig i mitt liv skulle jag tro att jag nån gång skulle sitta och lyssna på Petter...
Nu i mitt liv sitter jag och lyssnar faktiskt, egentligen inte min musiksmak men han har några riktigt bra låtar måste jag erkänna ^^.
Orsaken till att jag sitter med han sjungandes i mina öron är för att på onsdag är det den sista studentfesten och då kommer Petter och spelar.




Det kommer inte vara något spec tema så vi i klassen ska nog leka barbies bara för att det är så olikt Petter ^^.

Nu vill jag strax ut och springa så jag inte mår dåligt av att äta smörgåstårta och hallonpannacottapaj som är det godaste som finns att äta just nu 8D. Måste äta upp efter konfirmationen som f.ö var den sämsta konfan jag ever sett. Satt och spelade spel på mobilen men t.o.m. det blev tråkigt efter upp-och-stå-ner-och-sitta-hela-tiden och allt halleluja Jesus och gud och blablablaa. Neh, religion är inte för mej nånstans!

Men när Robin kom senare på aftonen blev det mysigmangigt! =) Imon ska vi leta student och balsaker på staden =).

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback