Från rött till "blondt"

Mjaa, nu sitter jag här med mitt nyblekta hår. Det ser ut som skit måste jag säga! Det är blont, rosa, oranget, brunt och alla andra färger i världen känns det som, men ändå förvånad över vilken effektiv blkning det var. Men det var ju den starkaste blekningen there is så det kunde man väl räkna med en reaktion ^^.

För er som inte har en aning...JAG HATAR ORANGET! och nu brinner hela mitt hår i just ORANGET! =S=S=S
Så jag undviker minsta lilla spegel och håret är uppsatt så jag slipper se skiten!



Före bild



Undertiden bild...

Imorgon får ni "efter bilden" eftersom jag inte är klar yet, borde vem som helst förstå, men man vet aldrig ^^.

Imorgon slipper jag iaf denna ugly "färgen" och blir brun. Ska även färga löshåret så har ni tips, ge dom snälla! =)

Köpte nya smycken idag =) Lite bohemiska, snyggt tycker jag 8D. Nu har jag allt förutom den dära fina långklänningen som jag letar efter >=(.



Sen blidde det också en enkel studentklänning i champagne ^^. Bara balskor och en långärmad överdel i spets kvar nu då ;>

Känns bättre än innan idag måste jag säga XD

Klänninge får ni inte se än, mest för att jag inte orkade.

Imon kommer min älsklingsman också =3 hoppas på fint väder för vi också! ;>

Nu ska jag äntligen få sova!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha shit!! Du är orange xD bara fräknarna som fattar ju ;)

2010-05-22 @ 08:57:24
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback