Dans överallt.

Jag är slut som en facking korvboll efter 3 intensiva dagar projektarbete. Idag hade vi första föreställningen, 3 väntar. Jag har sjukt mkt skola att plugga och ingen tid, vet i fanken hur man inte kan gå ner i väggen av detta O.o...

Aja, föreställningen gick okej, inte awesome, bara okej. Lite schabbel och nån som inte kunde nån dans men annars bra. Jag sköter iaf mitt jobb som "följespottare" ^^ dvs följer de "viktiga" personerna med en spotlight. Kul att ha lärt sig något nytt på det här iaf =).

Nu ska jag slänga huvudet på kudden och sen gå upp tidigt som fan imorgon igen -.-.

Ska bli skönt när helgen kommer, då ska jag mysa sönder min fina smulepaj =) fick inte tillräckligt i söndags måste jag säga. Dumt att man måste sova -.-....

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback