Dags för den sista studentfesten!

Nu sitter jag och väntar på att alkoholen kan kicka in och jag fara iväg från ensamheten i min brors och hans flickväns lägenhet till Lisafisas hus där klassen äntligen ska vara helt samlad. Ok, inte alla kommer, men majoriteten =).
Ska bli KUL, se Petter och hoppas på hans gamla bra låtar som jag peppade mej med i måndags ^^. Dom jag kan nu ju >=(. ^^, Tänk att det redan kommer till den sista studentfesten nu! =S

Blev inget barbie-tema för mej eftersom det enda rosa jag hittade i min garderob som jag inte hunnit ge bort är en rosa We-tröja XD. Kan fan inte gå i den heller! Varmt som svettinen =S.

Aja, kluvar om jag ska ha min fräsiga Snes-tisha jag tryckte idag elr om jag kör på min älskade dropdead tisha..JOBBIGT!

Får dricka till mej lite, stoppa en yummy piggelin i halsen och fundera ut till klockan slår 19.30. Då partytåget drar iväg till fiseLisa =).

Efter mitt eftermiddags vil blev jag fanimej pepp! Var inte det tidigare idag, men NU KÖR VI! 8D

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback