Vad har jag för sjukdom?

Jag tror på seriösen att jag börjar få den sjukdomen där man somnar oavsett vad man än gör! Hela dagen har jag typ somnat till. Jag är så trött att jag mår illa och grejer. Annars kanske jag har fått diabetes! Trött hela tiden, är fortfarande sjukt trött även om jag sprang till sängen så fort jag kom hem idag och sov i 2,5h.

Så lite därför min dåliga uppdatering av dagen, sitter och försökere orka plugga till ett kulturhistoria prov som ska vara imorgon men tror inte jag orkar bry mej spec mkt över detta. Man måste prioritera minsann!

Idag på 2h hålet sprang vi ner till Växjös skönaste tatuering/piercing studio och Heddan aka Hedvig gjorde en impuls piercing, en snygg Smiley blev det =3

Imorgon åker jag till min finaste kärlek och jag längtar massa, massa. Som alltid ^^.

Nu ska jag poppa popcorn minsann och försöka leva med mina sjukdomar!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback