De kommande roliga dagarna.

Tjenis, tjenis!
Det blev ett sent inlägg idag =/ Var en mkt lång dag i skolan och när jag kom hem igen åkte jag tillbaka till stan, köpte nya skor(och fler blir det troligen nexta vecka 8D). Köpte även lite pryls till Köpenhamnresan som bär av kl.7 på fredagmorgon =S. Så det blir till att våldgästa Nea imorgon igen ^^. Trevligt, men tycker synd om hela hennes family att alltid ha folk hos dom -.-.

Aye, imorgon blir det en chill dag, för imorgon ska vi går runt på en kul mässa och leta gratisprylar XD. Inget är bättre än när det är gratis, det tycker fan alla så tjabba inte emot! ^^.

Idag hade jag kreativiteten men var sjukt cepe trött. Dock började jag på ett ganska fräsig (om jag lyckas) mugg. Ska dreja en mugg och sedan ha knuckles aka knogjärn som handtag. Känns awesome, hoppas jag lyckas bara...

Men nu måste jag packa det sista inför de kommande roliga dagarna! =)

Kärlekar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback