Tycker ni om grädde som jag?

Brrr! Det är kallt, eller så har jag feber, mest troligt att jag har eftersom hela paketet är sjukt och förbaskat.

Sitter och blev riktigt mätt på O'boy (som jag tog tag i att dricka efter att ha varit sugen på att i veckor). Orskaen till att jag inte druckit det innan är att jag vet hur äcklad jag blir av att dricka det. Fullt av fett och gojs i. Ja, min O'boy är en kaloribomb! Först häller jag i ovispadgrädde och blandar med O'boypulver. Dricker lite för att det är så jkla gott! Sen mjölk ofc, in i micron och när den kommit ut ur micron, i med massa pulver igen. Som grädde på moset (elr grädde på grädde som min spanskalärare sa, vilket också passar bättre i detta sammanhang XD) klickar jag på väldiga klumpar vispadgrädde och pulvarar över jäkla massa pulver igen.

Nu kanske ni förstår varför jag brukar bli äcklad efteråt XD. Får ångest så in i fanken men det är ju jäkla gott vettja!Brukar dock aldrig klara mej så länge så jag hinner dricka upp skiten, så för ångesten är ju det bra ^^.

(FAN! varför ska grädde vara så jäkla fett när det är sååå GOTT!! Jag älskar både att dricka och att äta det, dumma fett!!! -.-)



Tänkte smäcka i mej kladdkaka, men blev ju sådär äcklig så nu (för att jag måste ha nått i munnen hela tiden) blev det hallon =).

Får bli kladdkaka ikväller istället!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback