Sjukt Midgård!

Nu har jag nyligen kommit hem, hunnit dammsuga en liten sväng med. Idag har varit en sjukt lång dag men ändå en kul sådan =). Vi dansade fanken från 8-13! Sjukt solt att vi orkade, jag var riktigt jäkla tung i kroppen och min sjuknighet gjorde inte saken bättre, tvärtom bara!

Vi skulle dansat efter 13.30 också men det orkade faktiskt ingen, och det är jag jäklaigt glad över ^^.

När hela den jobbiga dagen var slut traskade vi på stan för att köpa godis, och dumma gamla vanliga jag köper över 1kg -.-. 1kg på en människa (Y) Goo'a grejer va?!..Ja men inte för min plånboka =(. Köpte också en ny film Raisa tipsade om men kommer inte ihåg vad den hette XD.

Sedan blev det traskelitrask hem till Nea där vi fikade och hade hos, handlade mat, ätade mat och såg på Hem till Midgård. Hahaha, älskar fan hem till Midgård, min humor precis! Var också sjukt länge sen man såg det. Måste nästan köpa att elr nått så man kan se det så fort man är i behov^^.



Nu ska jag damma lite, sen får jag ringa till Robin och kolla när inatt han tänkte komma. Troligen långt efter jag somnat -.-. Men får se till att somna sent idag så jag kan vara nästan lika trött som honom =/..
Jag är sjukt jäkla trött, helt utsliten och känner egentligen inte för att göra något annat än att somna, men man får kämpa!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: CAMIE

Haha, fyfan va längesen det va jag såg hem till midgård xD Så jäkla bra ju ;D

2010-03-22 @ 12:09:12
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback