Sitter och kämpar.

Hejsan och förlåt för en sen uppdatering.

Har varit på en minst sagt ovärd dag i skolan. Åkte in över 2h tidigare än vad jag skulle för att öva till rytmikshowen, men när man kommer dit varar det inte ens en halvtimma. Så det blev jag lite sur på. Så satt man och sov på engelskalektionen så jag drägglade sen åkte jag hem. Helt Värd eller hur? ;>



Nu har jag suttit i med telefonen i ena handen länge och försökt få tag i en kvinna om jobb. Hon svarar inte så nu skriver jag om mitt cv och pb så det skriker om det. Måste skicka in det idag och ringa henne imorgon. Skrutt på allt om jag inte får jobb till sommaren.

Undrar vad jag ska äta idag när resten ska äta falukorv. Jag vägrar nämligen ätbara korviga saker, köttbullar, bacon och annat skit som smakar gris.
Kanske blir en gammal klassiker...Mackaroner och ostsås =3 GOTT!!

Nej men nu ska jag tillbaka och gräva i hjärnan och se om jag kommer på mer att skriva.

Wish me some luck, eeh?! =J

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback