Hur ska man veta vad som är verklighet?

Nu har jag ganska nyligen klivit upp ur sängen. Känner att dagen gått till waste men jag var jäkla trött och jag läste i en jäkla tråkig bok.

Idag ska jag göra ångbad i ansiktet för jag är så jäkla torr så jag fnöskar =S. Göra en hårinpackning och forstätta mitt letande efter en studentklänning med tillbehör. Har hittat mkt från Nelly.com, så skulle inte förvåna mej om nått trillar ner i brevlådan ^^.

Inatt somnade jag direkt efter huvudet nuddat kudden och det var längesen och riktigt skönt. Vid 3 ringer darlingen och är praten, jag älskar att prata med honom men mitt i allting börjar jag fundera om jag fortfarande sover och egentligen drömmer. Minnet av att jag svarade är borta och när jag pratade ibland glömde jag bort vad jag pratade om och det var tyst i andra änden eftersom Robinmannen lyssnade, då börjar man ju man ju faktiskt fundera om man pratar i sömnen elr inte. Men jag fortsatte prata och tur var väl det =). För när jag vaknade imorse var jag tvungen att kolla samtalslistan och det var ingen dröm ^^.



Nu saknar jag min husband ännu mera men jag får vänta hela vägen tills tisdag...

Fan vilken huvudvärk jag har -.-....

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback