Mycket bra start på fruarna.

Jag har precis kommit från Tvn och tårarna i ögonon efter Desperate Housewives. Sjukt bra är den serien! Kul, drama och det är inte ofta jag är nära till tårarna när man kollar på tv/film etc, så det bevisar bara ännu mer hur bra det är!

Sjukt skönt att det är igång igen, så nu är mina tisdagkvällar bokade ;>




F.ö har jag skickar iväg 2 jobbansökningar idag och imorgon får jag troligen ringa från skolan elr nått, elr om det får vänta till torsdag =/. Men iaf sjukt skönt att ha nått ivägskickat igen. Ska inom några dagar skicka ännu fler. Jobb är något man måste ha när skolan tar slut PUNKT på det!

Imorgon kan det inte bli mer än helt fanastiskt heller. Jag ska äntligen på Alice In Wonderland och jag är mer nervös över hur den kommer vara än att behöva ringa till en okänd människa och söka jobb. Haha, nästan iaf, inte mkt slår att ringa till okända männsikor, fyfan =S.

Nu blir det lite pluggelianal innan sömnen faller in. Klockan är ju trots allt inte så mkt, skönt för då behöver man inte stressa så mkt =).

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är det bästa/roligaste jag vet så det är enkelt.. om jag inte älskade det skulle jag inte träna.. som med vilket intresse som helst:)

2010-03-02 @ 22:40:02
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: emma

fin blogg:D

2010-03-02 @ 22:48:50
URL: http://styleby.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja nu känns v härligt igen! dh på tisdagar grey's på onsdagar vampire diaries på torsdagar =)

2010-03-03 @ 10:38:32
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback