Lyckad dag igår, trött som en korv idag...

Ching Chong i korvspadet!

Jag är hemma från skolan och är hur jäkla skittrött som helst. Somnade på varenda lektion som jag satt still på eftersom det inte blev mkt sömn igår (som vanligt när jag är med mitt lilla kärleksmums).

Tårtan igår var faktiskt skitgod =) Fick även bekräftelse på detta idag av en annan kompis som inte var med igår ^^. För igår var det bara Issa, Robin och jaget. Vi hade det mysigt, iaf jag XD. Så nu har jag fått några bokningar om att baka tårtor till folks födelsedagar och grejer ^^.

Idag ska jag f.ö baka Negerbollar som jag och Maria kan äta oss tjocka på morgondagens lååånga håltimmor ^^.
Nått måste man ju hitta på då, vad ska man annars göra än att äta =O?!
^^.

Nu funderar jag på att ta en powernap först bara, elr om man ska ta den efter. Nä före är nog bäst ^^.

Synd bara att man inte fick snuggla och cuddla med sin cuddlebear idag bara =(

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback