Goda godsaker! Stackars laktosers!

Nu ska jag strax ta ännu en promenad, måste ju gå bort allt fettigt skräp jag har ätit idag...

Tårtbottnen är bakad och pga av kakaon blev kakan inte lika luftig, men sånna problem löser sig =). Får bara bli en våning på tårtan då bara... Blir nog gotte ändå.

Var tvungen att smaska lite på grädde och smöret och jag måste säga att smöret var lika gott som vanligt. Grädden var dock inte så fyllig i smaken och den smakade jäkligt söt. INTE ALLS SÅ GOD SOM DEN VANLIGA FANASTISKA GRÄDDEN =( Stackars laktoser... XD

Iaf smaskade jag på mina bullrutor som jag gjorde i lördags. Lovade visa bild =)
Så varsogoda ^^.



Hur lätta som helst att göra och mkt snabbare än att rulla bullar ^^.

När jag kommer tillbaka från rundan ska jag visa min tårta men den är ju inte klar än -.-..

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback