Give me back my pandabear!

Jah nu är det så att det var mer än mycket trevligt igår!
Vädret kunde inte varit mycket bättre, vårblommorna blommade och humöret var på topp. Fötterna trampade runt på Köpenhamns gator och bra vore det om dem fick göra det oftare...

Klockan ringde vid 5 i fredags, dags att vakna och göra iordning hela alltet. Väskorna blev stora och tunga, massa mat måste man ju ha med sig för att vara nöjd med tillvaron. Alltid packar man i för mycket mat. Alltid massa onyttigt kraffs som tar över det ynka nyttiga i packningen. Tack vare det blir man alltid svullen och äcklig i magen, bättre blir det ju heller inte när man dränker tjockeriet med alkohol...

Men det var det allt värt, dock mår man inte lika fint idag. Baksmälla så det skriker om att.

Jag tog inte må många bilder igår, sånt suger jag på. Brukar alltid ge bort kameran till andra men det blev inte så mkt av det idag... Ska få massa bilder från det andra, fina folket senare =). Var bara tvungen att sno en bild från Lisa som jag älskar. Kan inte hjälpa att korvar utklädda till djur (spec Pandor) är så söta! Den lilla människan i pandan var himla söt hon ^^.



(Nu börjar f.ö mitt hår bli långt och odrägligt fult. Får nog färga det nån dag i veckan och helt enkelt försöka klara mej igenom smärtan av mitt hårs fulhet...)


Utanför NationalMuséumet, Matpause innan invadering av stan. lskar att alla har mat i munnen XD.


Asfet tavla om miljöförgörelserna. En tavla i min smak, Massa färger och finigheter. Har bett Nea måla en liknande till mej x). Hoppas jag får mej en! ^^.


Blev kär i Nationalmuséumets handfat XD. Sjukt charmiga!!!




Drickandet började så fort det blev tillfälle och höll på resten av kvällningen. Dock sög utgången igår, alla splittrades och det folket ute var tråkiga som fucks =(.


Fin musikanordning och en ännu finare lösning ;>. Det blidde allsång och grejer i hela 3.5H. Halsen är lite sliten idag alltså! XD...
Nu blir det inga fler bilder förrän jag får fler ^^.

Fan vad jag vill bli av med baksmällan =(. Jag som inte kände mej döfull igår, fast drack ändå ganska mkt så förstår väll egentligen varför det smärtar -.-....

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback