Die books DIE!!

Nu ska jag strax hoppa i säng, har inte hänt mkt idag tyvärr.

Har i stort sätt bara läst i den där tråkiga jäkla boken -.-, måste även läsa nu innan sömnen =C.



Aja, imon har jag sjukt skön dag! Det enda som ska göras är att gå en långrunda runt sjön, vilket kommer bli fint för att det är så himla fint väder! (Hoppas jag det är imorgon aswell...)

Imorgon måste jag även inhandla massa stuff till en grej jag ska göra imorgon till min lilla favvotjej =).

Ni kommer få se imorgon, promise!
Hoppas det blir bra nu bara.. Surprisen kommer nog iaf lyckas bra på tisdag ^^. (Hoppas jag...)

Yes yes, nu måste jag ta tag i mitt liv.

Btw, gjorde lite jäkla mkt ansiktsmaskar och grejer och nu känns det mkt bra. Det är riktigt skönt att ångbada ansiktet, känns så friskt! Jag smular iaf inte bort längre! X)

Godnatt och Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback