Dags för en överraskning!

Nu sitter jag med en kopp morgon kaffe och ska snart göra håret för att den åka in och överraska min lilla Issakorv =).

Blev lite sent igår eftersom jag satt med en jäkla uppsats i engelska så jag la aldrig upp bilden. Men nu så =).



Blev ett jäkla krabb med tårtbottnarna, den andra blev som en gummihög -.- Mjölet var slut så fick ta glutenmjöl och fan i mamma att jag inte tänker använda det igen om jag inte måste...Fyfan vad äckligt och gummiigt belv det ju också =<. Men jag klippte och klistarade ihop det normala på kakorna. Tigerkakabottnen var ju asgod bara att den gick sönder. Så den blev det mest av ^^. Inuti är massa bananer och grädde...MMMMMUMS! (hoppas jag XD)

Sen så kommer också Robinmannen och ska smaska tårta hos Issa. Så bär det vidare till mej och ett fortsatt tjockeri x3. UNDERBAR DAG änns det som! Hoppas mina överraskningsplaner finte förstörs bara ^^. Dvs att hon för en gångs skull skulle ha låst sin ytterdörr, hahaha.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Majs

du är så huslig av dig söta! :D

2010-03-09 @ 15:03:11
Postat av: Lisa

Åååh :DD den ser asgod ut!

2010-03-09 @ 17:33:12
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback